26 stycznia 2014

Przepraszam

Chciałabym przeprosić moich stałych czytelników. To moja pierwsza notka od przeszło miesiąca. Nie wiem, kiedy dodam następny rozdział, można to uznać za zawieszenie bloga.
Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą:
http://the-brunette-next-door.blogspot.com/
Mój inny blog, na którym jak na razie jest tylko prolog. Ale to chyba lepiej niż nic, prawda?

Kiedy będzie nowy rozdział?
To zależy od moich chęci, bo w sumie część mam napisaną, tylko zero chęci, aby to przepisać xd

Także czekajcie, może kiedyś dodam nowy rozdział...

8 komentarzy:

  1. Czy ty chcesz mnie z równowagi wyprowadzić?
    Zawieszenie bloga? No ale na pewno to lepsze, niż usunięcie bloga.

    A teraz spitaj tyłek i do robótki. Rozdział się sam nie napisze xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam. I jak jeszcze raz coś takiego odwalisz to masz ode mnie opieprz. W tym przypadku:
    OPIEPRZAM CIĘ!!

    No od razu lepiej :) I powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja się chyba powiesze. -.-
    Do reszty was już popierdoliło. -.-
    Rozumiem jeszcze brak weny, ale wy zawieszacie blogi jedna po drugiej.
    Czekam i zastanawiam się co zrobić z moim blogiem -.-'
    P.S. Przepraszam za słownictwo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pierdzielę...
    Gratuluję. Zepsułaś mój zawalisty humor na sam koniec dnia xD
    Mam nadzieję, że szybko dodasz, bo już nie mogę się doczekać, tak dawno nie czytałam żadnej twojej części (no dobra, czytałam o Julii xD)
    Z całego serca życzę ci, by wielebne Chęci do cb wróciły. Mam nadzieję, że pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog został nominowany do LBA, tak jak "The Brunette Next Door".
    Szczegóły u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, widziałam i bardzo dziękuję ;3
      Na pytania odpowiem, kiedy będę na innym komputerze bo na tym nie mogę dokonywać edycji :<

      Usuń
  6. ps. jesteś nominowana i na moim blogu do LBA!! XDD

    OdpowiedzUsuń